godziny

Poniedziałek – Piątek: 7.00 – 19.00
Sobota: 8.00 – 15.00

zamowienia

zamowienia@dietapremium.pl

telefon 22 257 86 26 telefon

+48 666 874 641

PLEN

Dieta 1000 kalorii

dieta 1000 kalorii z dostawą

Dieta 1000 kalorii jest jedną z najbardziej skutecznych spośród dostępnych diet. Ze względu na ograniczoną kaloryczność jest to propozycja dla osób ambitnych i nie bojących się wyzwań. Ogranicza się w niej stosowanie tłustych mięs i tłustego nabiału. Za to jej podstawę stanowią chude produkty nabiałowe, drób, ryby, wysokogatunkowe chude wędliny oraz duża ilość świeżych i gotowanych warzyw i owoców. Szczególny nacisk kładziony jest na występowanie produktów bogatych w błonnik pokarmowy, który między innymi zwiększa uczucie sytości. 
Dieta jest skomponowana tak, by dostarczyć organizmowi wszelkie niezbędne dla zachowania zdrowia makro i mikroskładniki.
Czego można oczekiwać po diecie 1000 kalorii? Wieloletnie obserwacje i badania wykazały, że jej stosowanie daje średni spadek wagi
o ok. 1-1,5 kg tygodniowo.

Sprawdź przykładowe menu diety 1000 kalorii

Poniedziałek

Śniadanie

ŚWIEŻA SAŁATKA OWOCOWA Z MELONEM, MALINAMI, ANANASEM I SOSEM WIŚNIOWO-JOGURTOWYM

II Śniadanie

ROLADKI Z POLĘDWICY DROBIOWEJ FASZEROWANE PASTĄ TWAROGOWĄ Z PRAŻONYMI ZIARNAMI SŁONECZNIKA

Obiad

GULASZ WOŁOWY PO WĘGIERSKU Z PAPRYKĄ PODANY Z PIECZONYMI WARZYWNYMI PLACKAMI

Podwieczorek

DIETETYCZNE CIASTECZKA OWSIANE

Kolacja

BROKUŁOWO - KALAFIOROWA ZAPIEKANKA

Wtorek

Śniadanie

PASTA Z TUŃCZYKA Z JAJKIEM, KAPARAMI I WARZYWAMI PODANA Z CZĄSTKAMI OGÓRKA I PIECZYWEM PEŁNOZIARNISTYM

II Śniadanie

NALEŚNIK Z SERKIEM MIGDAŁOWO-WANILIOWYM I CZĄSTKAMI POMARAŃCZY

Obiad

PIECZONY FILET Z KURCZAKA Z KOLENDROWO-CZOSNKOWYM PESTO

Podwieczorek

ODŻYWCZY KOKTAJL TRUSKAWKOWY Z ZARODKAMI PSZENNYMI I SIEMIENIEM LNIANYM

Kolacja

MIX SAŁAT Z POMIDORKAMI KOKTAJLOWYMI, OGÓRKIEM, CZERWONĄ CEBULKĄ, KIEŁKAMI LUCERNY ORAZ PRAŻONYMI PESTKAMI DYNI PODANE Z DRESSINGIEMMUSZTARDOWO-MIODOWYM ORAZ PIECZYWEM CHRUPKIM

Środa

Śniadanie

OMLET ZE ŚWIEŻYMI I SUSZONYMI POMIDORAMI PODANY Z MINI-GRAHAMKĄ

II Śniadanie

JOGURT Z CZĄSTKAMI MORELI ORAZ SUSZONĄ ŚLIWKĄ

Obiad

GRILLOWANY FILET Z INDYKA W DELIKATNYM SOSIE KURKOWYM PODANY Z PEŁNOZIARNISTYM PENNE I SURÓWKĄ Z KIEŁKÓW

Podwieczorek

WANILIOWY KREM Z RICOTTY NA MUSIE JABŁKOWYM Z PŁATKAMI GORZKIEJ CZEKOLADY

Kolacja

PITA PO WŁOSKU Z RUCOLĄ, MOZZARELLĄ I POMIDORKAMI

Czwartek

Śniadanie

RÓŻYCZKI Z PIECZONEJ W ZIOŁACH POLĘDWICY DROBIOWEJ PODANE  Z SAŁATKĄ Z KOLOROWEJ PAPRYKI, OGÓRKA I PATISONA

II Śniadanie

SAŁATKA GREJPFRUTOWA Z PRAŻONYMI PŁATKAMI MIGDAŁOWYMI

Obiad

PIECZONY SCHAB Z SOSEM MYŚLIWSKIM PODANY Z KASZĄ JĘCZMIENNĄ I ZASMAŻANĄ MŁODĄ KAPUSTĄ

Podwieczorek

MUS BANANOWO-ANANASOWY Z SUSZONĄ ŻURAWINĄ

Kolacja

BARSZCZ CZERWONY Z PASZTECIKIEM Z PIECZARKAMI

Piątek

Śniadanie

CAPRESE Z DRESSINGIEM BAZYLIOWYM I PEŁNOZIARNISTĄ BUŁECZKĄ

II Śniadanie

OWSIANE PLACUSZKI Z MIODEM, MALINAMI I ORZECHAMI WŁOSKIMI

Obiad

FILET Z ŁOSOSIA PODANY Z TAGIATELLE ZE ŚWIEŻYM SZPINAKIEM I CZOSNKIEM ORAZ MIKSEM SAŁAT 

Podwieczorek

DIETETYCZNA PANNA COTTA Z SOSEM TRUSKAWKOWYM

Kolacja

SAŁATKA Z FETĄ, TUŃCZYKIEM I BROKUŁAMI PODANA  Z JOGURTOWYM DRESSINGIEM

Sobota

Śniadanie

ROLADKI Z PIECZONEGO SCHABU Z PASECZKAMI PAPRYKI I PIECZYWEM CHRUPKIM PEŁNOZIARNISTYM

II Śniadanie

KOKTAJL POMARAŃCZOWY Z SUSZONĄ MORELĄ I OTRĘBAMI

Obiad

PIERŚ Z KURCZAKA Z SOSEM MUSZTARDOWYM PODANA Z RYŻEM PARABOILED I GOTOWANĄ ŻÓŁTĄ FASOLKĄ SZPARAGOWĄ

Podwieczorek

CIASTO MARCHWIOWE

Kolacja

ZAPIEKANKA WARZYWNA Z PIECZARKAMI PODANA Z SAŁATKĄ SZOPSKĄ

Niedziela

Śniadanie

RÓŻYCZKI Z ŻÓŁTEGO SERA PODANE  Z SAŁATKĄ Z KOLOROWEJ PAPRYKI, OGÓRKA I PATISONA

II Śniadanie

PASTA TWAROGOWO-BROKUŁOWA PODANA Z CZĄSTKAMI OGÓRKA I PIECZYWEM RAZOWYM

Obiad

LASAGNE PO BOLOŃSKU Z SURÓWKĄ Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ

Podwieczorek

PIECZONE JABŁKO Z KONFITURĄ RÓŻANĄ

Kolacja

KIESZONKI PIECZONEGO SCHABU Z SERKIEM CHRZANOWYM W GALARECIE

Dieta 1000 kalorii – sprawdzony sposób odchudzania

Często w internecie oraz w innych mediach padają pytania związane z odchudzaniem i z różnymi jego formami. W zasadzie istnieje wiele dróg do skutecznej utraty wagi. Niektóre są polecane przez lekarzy i dietetyków, a do innych podchodzi się bardziej sceptycznie lub wręcz negatywnie. W tej ocenie najważniejszą rolę odgrywają dwa czynniki. Pierwszym z nich jest skuteczność, a drugim wpływ na ogólny stan zdrowia.

Większość osób zainteresowana jest głównie skutecznością, a mniejszą uwagę przykłada do aspektu zdrowotnego, choć przecież jest on równie ważny. Okazuje się jednak, że nie trzeba dokonywać trudnego wyboru pomiędzy skutecznością a zdrowiem. Dieta 1000 kalorii doskonale spełnia oba opisywane kryteria. Prawidłowo stosowana pozwala cieszyć się dobrym samopoczuciem, uniknąć komplikacji zdrowotnych, a jednocześnie tracić na wadze ok. 1kg tygodniowo. Niektórym osobom udaje się nawet zmniejszać wagę o 1,5 kg na tydzień. Jest to optymalne tempo chudnięcia. Dieta 1000 kcal oparta jest o odpowiednią ilość chudego mięsa i nabiału oraz o warzywa i owoce. Dzięki temu dostarcza się organizmowi potrzebne ilości mikroskładników, takich jak witaminy i minerały. Jak również białko do odbudowy i regeneracji tkanek. Natomiast ogranicza się niebezpieczne dla zdrowia i sylwetki tłuszcze. Szczególnie nasycone kwasy tłuszczowe. Wszystko to razem sprawia, iż opisywana dieta ma coraz większe rzesze zwolenników.

Dieta 1200 kalorii

Dieta 1200 kalorii

Dieta 1500 kalorii

Dieta 1500 kalorii

Dieta 2000 kalorii

Dieta 2000 kalorii

Dieta Wegetariańska

Dieta Wegetariańska

Dieta dla Diabetyka

Dieta dla Diabetyka

Dieta Montignaca

Dieta Montignaca

Kontakt

email

ZAMÓW DIETĘ:
zamowienia@dietapremium.pl
Tel. (22) 257 86 26
Kom. 666 87 46 41

telefon

SKONSULTUJ SIĘ Z DIETETYKIEM:
zamowienia@dietapremium.pl
Tel. (22) 257 86 26

Zadzwoń

22 257 86 26
© Copyright 2015 by DietaPremium. Wszelkie prawa zastrzeżone.
projektowanie stron www