Menu

Dieta sportowa

Kaloryczności do wyboru: 2200 kcal, 2500 kcal

Dieta sportowa to zbilansowana dieta pudełkowa o podwyższonej zawartości białka. Głównym źródłem pełnowartościowych protein są chude mięsa, ryby, nabiał oraz rośliny strączkowe. W diecie występuje również duża ilość warzyw, owoców oraz produktów pełnoziarnistych będących źródłem węglowodanów złożonych. Menu jest różnorodne z uwagi na występowanie wszystkich rodzajów produktów. Dieta jest skierowana głównie do osób o wysokiej aktywności fizycznej.

Przykładowe menu

Dieta sportowa

Poniedziałek
  • Śniadanie

    Pasztet z batatów, czarnej soczewicy i suszonych pomidorów podany z konfiturą z czerwonej cebuli i sałatką z rzodkiewki oraz pieczywem chrupkim

  • II Śniadanie

    Sałatka z buraków z serkiem greckim, granatem, orzechami włoskimi

  • Obiad

    Gołąbki w sosie grzybowym podane z gotowanymi na parze ziemniaczkami oraz surówką z kiszonej kapusty z jabłkiem i zieloną pietruszką

  • Podwieczorek

    Deser waniliowo-agrestowy

  • Kolacja

    Makaron razowy z tuńczykiem, pomidorkami koktajlowymi i kaparami

Wtorek
  • Śniadanie

    Omlet z warzywami oraz roladki z pieczonego schabu faszerowane pastą brokułową

  • II Śniadanie

    Koktajl bananowo czekoladowy oraz pełnoziarniste babeczki waniliowe

  • Obiad

    Kotleciki z marynowanego indyka z kremem pomidorowym podane z surówką z białej kapusty oraz ziołowym ryżem basmati

  • Podwieczorek

    Sałatka z komosą ryżową, amarantusem, czarną fasolą i prażonymi pestkami dyni

  • Kolacja

    Naleśniki gryczane faszerowane pastą z bobu podane z sosem kurkowym

Środa
  • Śniadanie

    Chrupkie trtinki z jajkiem, polędwicą drobiorą i śmietankowym serkiem podane z miksem sałat z pomidorkami

  • II Śniadanie

    Owsiane naleśniki z puszystym kremem czekoladowym

  • Obiad

    Gulasz wołowy z makaronem z ciecierzycy i surówką z kapusty pekińskiej i pomarańczy oraz zupa marchewkowa z mlekiem migdałowym

  • Podwieczorek

    Sernik z borówkami i brzoskwinią

  • Kolacja

    Quiche z grillowanym kurczakiem i kaparami

Czwartek
  • Śniadanie

    Naleśniki z kokosowym serkiem oraz malinami i jaglanka z musem truskawkowym z mango i migdałami

  • II Śniadanie

    Brownie z czerwonej fasoli oraz koktajl z młodego jęczmienia

  • Obiad

    Pierś z indyka teriyaki podana z brązowym ryżem z warzywami oraz orientalną sałatką z kiełków kapusty pekińskiej

  • Podwieczorek

    Domowa galaretka z malinami

  • Kolacja

    Wrapy z wołowiną, papryką, kukurydzą i pikantnym sosem pomidorowym

Piątek
  • Śniadanie

    Roladki z łososia z oliwkami podane z cząstkami papryki i pełnoziarnistą bułeczką oraz pieczona owsianka z bakaliami

  • II Śniadanie

    Muffiny kakaowo-bananowe

  • Obiad

    Pieczony batat z sosem tahini podany z grillowanym serkiem hallumi oraz sałatką z bobu i kalarepki z pomidorkami cherry oraz orzeszkami

  • Podwieczorek

    Zupa krem z brokułów podana z ziołowymi grzankami

  • Kolacja

    Sushi maki z sałatką z mango i ogórka

Masz pytania ? Zostaw numerZadzwonimy

22 257 86 26
×