Menu

Dieta wegetariańska

Kaloryczności do wyboru: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal

Dieta wegetariańska to odpowiednio zbilansowana dieta pudełkowa w której nie występują mięso oraz ryby. Źródłem aminokwasów w diecie są rośliny strączkowe, nabiał oraz jaja. Dieta zawiera pełną pulę witamin i minerałów oraz jest bogata w błonnik, co poprawia przemianę materii i ułatwia odchudzanie. Duża ilość nienasyconych kwasów tłuszczowych (z grupy NNKT) czyni ją szczególnie zdrową i pożądaną dla osób pragnących zachować zdrowe serce, czy obniżyć poziom cholesterolu we krwi.

Przykładowe menu

Dieta wegetariańska

Poniedziałek
  • Śniadanie

    Roladki z sera korycińskiego nadziewane kiełkami i suszonymi pomidorami podane z chrupkim pieczywem pełnoziarnistym

  • II Śniadanie

    Jogurt naturalny z jagodami, malinami i zarodkami pszennymi

  • Obiad

    Wegetariańskie szaszłyki z wędzonym tofu podane z sałatką z brukselki, białej rzepy i marchwi

  • Podwieczorek

    Sałatka owocowa z suszoną żurawiną i wiórkami gorzkiej czekolady

  • Kolacja

    Pełnoziarniste naleśniki ze szpinakiem i mozzarellą

Wtorek
  • Śniadanie

    Pasta z soczewicy z cząstkami świeżego ogórka i pieczywem razowym oraz dyniowe muffiny

  • II Śniadanie

    Koktajl jabłkowo – pomarańczowy z zielonym jęczmieniem

  • Obiad

    Gulasz warzywny podany ze szpinakowymi kopytkami i mizerią ze świeżym koperkiem

  • Podwieczorek

    Serniczek na pełnoziarnistym spodzie z nasionami chia i domową galaretką wiśniową (z agarem)

  • Kolacja

    Sałatka makaronowa z serkiem greckim, brokułami i czerwoną fasolą

Środa
  • Śniadanie

    Omlet z cukinią i pomidorkami na liściach rukoli oraz bananowa siemienianka

  • II Śniadanie

    Ciasteczka amarantusowe z miodem i bakaliami

  • Obiad

    Hiszpańska tortilla pełnoziarnista z surówką z białej kapusty, marchwi, jabłka i groszku

  • Podwieczorek

    Krem z ricotty z płatkami migdałowymi, sosem malinowym i miętą

  • Kolacja

    Tarta warzywna z porem, pomidorami i pieczarkami

Czwartek
  • Śniadanie

    Sałatka śniadaniowa z jajkiem, ogórkiem, brokułem i papryką oraz babeczki z komosy ryżowej

  • II Śniadanie

    Kokosowy budyń jaglany z gorzką czekoladą

  • Obiad

    Kotleciki z soczewicy z salsą mango podane z brązowym ryżem i kolorową fasolką szparagową

  • Podwieczorek

    Ciasteczka z płatków owsianych z żurawiną

  • Kolacja

    Szpinakowe risotto z kaszy pęczak

Piątek
  • Śniadanie

    Pasta z marchwi i migdałów podana z cząstkami pomidora i pumperniklem

  • II Śniadanie

    Łódeczki z cykorii nadziewane hummusem

  • Obiad

    Curry z soczewicą, jarmużem i orzechami nerkowca, mieszanka sałat z dressingiem tahini

  • Podwieczorek

    Biszkopt z sosem jogurtowym i brzoskwinią

  • Kolacja

    Krem z kalafiora z pełnoziarnistymi, ziołowymi grzankami

Masz pytania ? Zostaw numerZadzwonimy

22 257 86 26
×