Menu

Dieta 1000 kalorii – catering dietetyczny

Dieta 1000 kalorii w cateringu dietetycznym to opcja, po którą sięga duża grupa osób. Wszystko za sprawą szybkich efektów, jakie daje wybór niskiej kaloryczności. Przy diecie 1000 kcal możemy schudnąć nawet 2 kilogramy tygodniowo, co miesięcznie daje nam -8 kg! Nie jest to jednak program żywieniowy, który będzie odpowiedni dla każdej osoby. U wielu może wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Poznaj dietę 1000 kcal od podszewki i sprawdź, kto może po nią sięgnąć.

dieta 1000 kalorii

 

Dieta 1000 kalorii – dla kogo?

Dieta 1000 kalorii to dobry wybór dla wszystkich tych, którzy na co dzień nie są aktywni fizycznie. Jeśli prowadzisz siedzący tryb życia, Twoja praca nie wymaga pracy mięśni, a dodatkowo stronisz od spacerów czy treningów na siłowni, dieta 1000 kcal może okazać się odpowiednim wyborem. Gdy zapotrzebowanie kaloryczne waha się pomiędzy 1500-1800 kalorii, możesz sięgnąć po dietę 1000 kcal, jeśli chcesz obniżyć masę ciała. Czasem jednak lepszym rozwiązaniem będzie stopniowe zmniejszanie kaloryczności. Zanim zdecydujesz się na dietę 1000 kalorii, wypróbuj wariant 1200 kcal, by stopniowo przygotować organizm do zmian. W tej kwestii warto skonsultować się z dietetykiem. Oferujemy Ci taką możliwość przed złożeniem zamówienia oraz przez cały czas jego trwania – zadzwoń, by uzyskać poradę dietetyka.

 

Dieta 1000 kalorii w cateringu dietetycznym

W naszym cateringu dietetycznym oferujemy kilka wariantów diety 1000 kcal. Wybór właściwego jadłospisu zależy od Twoich preferencji oraz ewentualnych schorzeń. Dieta 1000 kcal występuje w następujących wariantach:

  • dieta klasyczna – najbardziej różnorodna, oparta o chude mięso, warzywa, owoce, nabiał i zdrowe węglowodany,
  • dieta wegetariańska – wykluczająca z jadłospisu mięso,
  • dieta wegetariańska z rybami – skomponowana z owoców i warzyw, produktów węglowodanowych oraz ryb,
  • dieta dla diabetyka – dedykowana osobom chorym na cukrzycę typu 2,
  • dieta niskoglikemiczna – stworzona z wykorzystaniem produktów o niskim i średnim indeksie glikemicznym,
  • dieta bezglutenowa – wykluczająca produkty, zawierające gluten,
  • dieta bezlaktozowa – wykluczająca produkty, zawierające laktozę,
  • dieta bez glutenu i laktozy – skupiająca w sobie założenia diety bezlaktozowej i bezglutenowej,
  • bez nabiału – oparta o chude mięso, warzywa, owoce, produkty zbożowe oraz roślinne substytuty nabiału,
  • bez glutenu i nabiału – eliminująca nabiał i produkty, zawierające gluten.

dieta 1000 kalorii

 

Dieta 1000 kcal – kiedy może szkodzić?

Dieta 1000 kalorii pozwala na szybkie obniżenie wagi, jednak w wielu przypadkach może przyczyniać się powstawania efektu jojo. Kilkutygodniowa kuracja dietą 1000 kcal sprawi, że zgubisz zbędne kilogramy, jednak gdy wrócisz do tradycyjnego sposobu odżywiania, mogą one szybko powrócić. Nie jest to regułą, jednak zdarza się często. Właśnie z tego powodu z diety 1000 kalorii nie powinny korzystać osoby o dużo wyższym wyjściowym zapotrzebowaniu kalorycznym.

 

Długotrwałe korzystanie z diety 1000 kalorii może także skutkować spowolnieniem przemiany materii. Upraszczając, możemy powiedzieć, że nasz organizm nieco się rozleniwi i odzwyczai od trawienia większej ilości jedzenia. Efektem takiej sytuacji może być błyskawiczne przybieranie na wadze, gdy tylko zwiększymy kaloryczność diety.

 

Podsumowując, dieta 1000 kalorii ma swoje plusy i może wspomóc walkę o pożądaną sylwetkę. Nie zawsze jednak jest ona najlepszym wyborem. Jeśli zastanawiasz się nad zamówieniem diety 1000 kcal w cateringu dietetycznym, koniecznie skontaktuj się z naszym dietetykiem. Specjalista obliczy Twoje zapotrzebowanie kaloryczne i pomoże w doborze odpowiedniego programu żywieniowego w zależności od celu, który chcesz osiągnąć. Schudnij zdrowo i trwale z Dietą Premium!  

 

Masz pytania ? Zostaw numerZadzwonimy

22 257 86 26
×