Menu

Dieta sportowa

Dieta pudełkowa dla sportowców z dostawą

 

Kaloryczności do wyboru: 2200 kcal, 2500 kcal

Dieta sportowa to zbilansowana dieta pudełkowa o podwyższonej zawartości białka. Głównym źródłem pełnowartościowych protein są chude mięsa, ryby, nabiał oraz rośliny strączkowe. W diecie występuje również duża ilość warzyw, owoców oraz produktów pełnoziarnistych będących źródłem węglowodanów złożonych. Menu jest różnorodne z uwagi na występowanie wszystkich rodzajów produktów. Dieta jest skierowana głównie do osób o wysokiej aktywności fizycznej.

Przykładowe menu

Dieta sportowa

Poniedziałek
  • Śniadanie

    Pasztet z batatów, czarnej soczewicy i suszonych pomidorów podany z konfiturą z czerwonej cebuli i sałatką z rzodkiewki oraz pieczywem chrupkim

  • II Śniadanie

    Sałatka z buraków z serkiem greckim, granatem, orzechami włoskimi

  • Obiad

    Gołąbki w sosie grzybowym podane z gotowanymi na parze ziemniaczkami oraz surówką z kiszonej kapusty z jabłkiem i zieloną pietruszką

  • Podwieczorek

    Deser waniliowo-agrestowy

  • Kolacja

    Makaron razowy z tuńczykiem, pomidorkami koktajlowymi i kaparami

Wtorek
  • Śniadanie

    Omlet z warzywami oraz roladki z pieczonego schabu faszerowane pastą brokułową

  • II Śniadanie

    Koktajl bananowo czekoladowy oraz pełnoziarniste babeczki waniliowe

  • Obiad

    Kotleciki z marynowanego indyka z kremem pomidorowym podane z surówką z białej kapusty oraz ziołowym ryżem basmati

  • Podwieczorek

    Sałatka z komosą ryżową, amarantusem, czarną fasolą i prażonymi pestkami dyni

  • Kolacja

    Naleśniki gryczane faszerowane pastą z bobu podane z sosem kurkowym

Środa
  • Śniadanie

    Chrupkie trtinki z jajkiem, polędwicą drobiorą i śmietankowym serkiem podane z miksem sałat z pomidorkami

  • II Śniadanie

    Owsiane naleśniki z puszystym kremem czekoladowym

  • Obiad

    Gulasz wołowy z makaronem z ciecierzycy i surówką z kapusty pekińskiej i pomarańczy oraz zupa marchewkowa z mlekiem migdałowym

  • Podwieczorek

    Sernik z borówkami i brzoskwinią

  • Kolacja

    Quiche z grillowanym kurczakiem i kaparami

Czwartek
  • Śniadanie

    Naleśniki z kokosowym serkiem oraz malinami i jaglanka z musem truskawkowym z mango i migdałami

  • II Śniadanie

    Brownie z czerwonej fasoli oraz koktajl z młodego jęczmienia

  • Obiad

    Pierś z indyka teriyaki podana z brązowym ryżem z warzywami oraz orientalną sałatką z kiełków kapusty pekińskiej

  • Podwieczorek

    Domowa galaretka z malinami

  • Kolacja

    Wrapy z wołowiną, papryką, kukurydzą i pikantnym sosem pomidorowym

Piątek
  • Śniadanie

    Roladki z łososia z oliwkami podane z cząstkami papryki i pełnoziarnistą bułeczką oraz pieczona owsianka z bakaliami

  • II Śniadanie

    Muffiny kakaowo-bananowe

  • Obiad

    Pieczony batat z sosem tahini podany z grillowanym serkiem hallumi oraz sałatką z bobu i kalarepki z pomidorkami cherry oraz orzeszkami

  • Podwieczorek

    Zupa krem z brokułów podana z ziołowymi grzankami

  • Kolacja

    Sushi maki z sałatką z mango i ogórka

Catering dietetyczny w Warszawie i nie tylko – menu dla sportowców

Jesteś profesjonalnym sportowcem? Rozpoczynasz swoją przygodę z siłownią i chcesz zadbać o odpowiednie żywienie? Przygotowujesz się do zawodów sylwetkowych? A może po prostu zależy Ci na dostarczeniu ciału mnóstwa energii, której potrzebuje podczas codziennych intensywnych ćwiczeń? W takim razie świetnym wyborem jest nasz catering dietetyczny dla sportowców, który zamówisz w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i kilkunastu innych miastach. Menu dostępne w Dieta Premium zawiera zwiększoną zawartość białka, dzięki czemu sprawdzi się doskonale u wszystkich aktywnych fizycznie osób.

 

Osiągnij swój cel sylwetkowy z naszą dietą sportową

Proponowana dieta sportowa to starannie skomponowany i odpowiednio zbilansowany plan żywieniowy, dzięki któremu zadbasz o właściwą podaż białka. To właśnie ten składnik odżywczy jest głównym budulcem mięśni. Znajdziesz go między innymi w rybach, chudym mięsie, nabiale i roślinach strączkowych, których nie brakuje w naszych pudełkach. Oprócz nich do przygotowania posiłków wykorzystujemy również produkty pełnoziarniste, które są źródłem węglowodanów złożonych, oraz mnóstwo warzyw i owoców. W ofercie znajdziesz dwie diety sportowe – o kaloryczności wynoszącej 2200 kcal i 2500 kcal.

 

Dlaczego warto wybrać catering dietetyczny sportowy dostępny w Dieta Premium?

Diety dla sportowców to przede wszystkim doskonały sposób na oszczędność czasu i zadbanie o prawidłową ilość najważniejszych składników odżywczych w codziennych posiłkach. Plany żywieniowe są szczególnie polecane osobom, które trenują zawodowo lub amatorsko, jednak regularne i bardzo intensywnie. Zamawiając catering dietetyczny sportowy, otrzymujesz zestaw 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Plan żywieniowy jest bardzo zróżnicowany, dzięki czemu raz na zawsze zapomnisz o słynnym ryżu z kurczakiem. Chcesz sprawdzić, co czeka na Ciebie w naszych pudełkach? Powyżej przygotowaliśmy przykładowe menu.

Masz pytania ? Zostaw numerZadzwonimy

22 257 86 26
×