Menu

Dieta wegetariańska + ryby

Dieta wegetariańska z rybami z dostawą

 

Kaloryczności do wyboru: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal

Dieta wegetariańska z rybami (pescowegetariańska) to dieta z której wykluczono mięso wieprzowe, wołowe oraz drobiowe. Źródłem białka są ryby, jaja, nabiał oraz rośliny strączkowe. Jest to dieta, wysokobłonnikowa szczególnie polecana osobom, które chcą zadbać o układ krwionośny, obniżyć poziom cholesterolu oraz trójglicerydów.

Przykładowe menu

Dieta wegetariańska + ryby

Poniedziałek
  • Śniadanie

    Omlet ze szpinakiem i pomidorkami cherry z sałatką z łososiem, rukolą, awokado i kremowym dressingiem

  • II Śniadanie

    Owsiane batoniki z chia, siemieniem lnianym i suszoną żurawiną

  • Obiad

    Lasagne z boczniakami, ricottą i sosem pomidorowym podana z sałatką z kapusty pekińskiej z papryką i ogórkiem

  • Podwieczorek

    Cynamonowy jabłecznik na spodzie z kaszy kuskus

  • Kolacja

    Indyjski Dahl z soczewicy z liśćmi curry i macą razową

Wtorek
  • Śniadanie

    Owsianka na mleku migdałowym z bananem i orzechami włoskimi, roladki z bakłażana nadziewane hummusem, chrupkie pieczywo

  • II Śniadanie

    Jajka faszerowane pastą z pieczonej papryki podane z cząstkami rzodkiewki i pieczywem żytnim

  • Obiad

    Pieczony Karmazyn z bazyliowym pesto podany z brązowym ryżem i sałatką z jarmużu z jabłkiem i orzechami

  • Podwieczorek

    Sałatka owocowa z ananasem, kiwi i pomelo

  • Kolacja

    Kaszotto z tofu, cukinią i orzechami

Środa
  • Śniadanie

    Szakszuka z pieczoną papryką, hummus z buraka z cząstkami ogórka podany z pieczywem pełnoziarnistym

  • II Śniadanie

    Spring rollsy z warzywami podane z sosem śliwkowym

  • Obiad

    Pieczony batat nadziewany orientalną pastą z ciecierzycy z papryką, kiełkami fasoli mung i cukinią podany z dzikim ryżem i brokułami gotowanymi na parze

  • Podwieczorek

    Serniczek z borówkami i brzoskwinią

  • Kolacja

    Makaron razowy z tuńczykiem, pomidorkami koktajlowymi i kaparami podany z sałatką z buraka

Czwartek
  • Śniadanie

    Jaglanka na mleku kokosowym z owocami oraz roladki z łososia nadziewane pastą szpinakową podane z cząstkami papryki i pełnoziarnistą bułeczką

  • II Śniadanie

    Muffinki marchewkowe oraz cząstki pomarańczy i pomelo

  • Obiad

    Kotleciki z komosy ryżowej i buraka z sosem jogurtowym oraz sałatką ze szpinaku z suszonymi pomidorami

  • Podwieczorek

    Sałatka z jarmużem, pieczonymi batatami i suszoną żurawiną

  • Kolacja

    Warzywny gulasz z kukurydzianymi placuszkami 

Piątek
  • Śniadanie

    Tofucznica z kurkami podana z pomidorkami koktajlowymi i razową grzanką

  • II Śniadanie

    Brownie z czerwonej fasoli oraz koktajl z młodego jęczmienia

  • Obiad

    Pieczona dynia z sosem tahini podana z grillowanym serkiem hallumi oraz sałatką z bobu, kalarepki i orzeszków piniowych

  • Podwieczorek

    Zupa krem z brokułów z prażonymi pestkami dyni

  • Kolacja

    Szaszłyki z łososia z cukinią, szparagami, papryką i porem podane z dipem orzechowym


Dieta wegetariańska + ryby w Warszawie i nie tylko 

Dieta Premium to catering dietetyczny, który gwarantuje menu inspirowane smakami całego świata, przygotowane przez doświadczonych dietetyków i kucharzy. Nasza dieta sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających osób. Oferujemy m.in dietę wegetariańską z rybami, kóra należy do jednej z najzdrowszych diet! Sprawdź, dlaczego warto zamówić naszą dietę z dowozem!
 

Na czym polega dieta pescowegetariańska? 

Dieta pescowegetariańska to rodzaj diety stosowany przez osoby, które wyeliminowały mięso ze swojego menu, ale chcą jeść ryby. Dieta bez mięsa, ale z rybami składa się z:

  • owoców i warzyw;
  • produktów zbożowych; 
  • nabiału;
  • nasion roślin strączkowych; 
  • orzechów;
  • ryb i owoców morza.

Wegetariańska dieta pudełkowa,  podobnie jak pozostałe diety dostępne w naszej ofercie obejmuje 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. 


Jakie efekty daje dieta bez mięsa? 

Dieta wegetariańska z rybami ma wiele zalet m.in: 

  • zmniejsza ryzyko wystąpienia: cukrzycy typu II, otyłości, nadciśnienia tętniczego, niedokrwiennej choroby serca, próchnicy zębów oraz zaparć; 
  • jest bogatym źródłem błonnika pokarmowego, który pochodzi z owoców, warzyw i produktów zbożowych; 
  • jest źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, które pochodzą z olejów roślinnych i tłustych ryb. 


Pamiętaj, że wybór kaloryczności diety powinien być dostosowany do Twojego celu sylwetkowego, wieku, wagi, płci, poziomu aktywności fizycznej i wykonywanej pracy. Jeśli nie wiesz jaki wariant wybrać zapraszamy do kontaktu

Masz pytania ? Zostaw numerZadzwonimy

22 257 86 26
×